Hírek apple

Dátum: 2015-05-29 | írta: @dmin

0

Vegyél Apple Mac-et, ha fontos a technikai támogatás

iCentre

A fogyasztói megelégedettség szempontjából mindig fontos dolog, hogy milyen támogatást biztosít a gyártó az adott termékéhez – a mi oldalunk tematikáját tekintve – az Apple a Mac-hez.

A Customer Reports felmérése erre kereste a választ, 3200, a kutatásban résztvevő személy segítségével.

Az Apple telefonos támogatását igénybe vevő válaszadók 80 százaléka megoldást kapott problémájára.

Ez a szám a Windows operációs rendszert futtató PC-k esetében 50 százalékos volt, vagyis minden második ember morcosan csapta le a “telefonkagylót”.

A legjobbak közé tartozó Lenovo és Dell is csak 61 százalékos elégedettségi rátát ért el, ami valljuk be, elég lehangoló.

Az Apple 2007 óta áll a Customer Report listájának elején, annak ellenére, hogy csupán 90 napos ingyenes telefonos és online technikai támogatást biztosít a legtöbb Windows PC gyártóval szemben, akik 1 évig tartó hasonló szolgáltatást biztosítanak a vevők számára.

A kimutatás az Apple üzleteiben található Genius Bart az egyik legjobban eltalált támogatói rendszernek értékeli.

Magyarország egyébként ilyen szempontból sokkal érzékenyebb piac, a terméktámogatás jóval az ár fontossága mögé szorul.

Forrás9to5Mac

Címkék:



Vissza a tetejére ↑