Hírek

Dátum: 2015-07-30 | írta: @dmin

0

Az iPad dominanciája tovább csökken egy szűkülő piacon

iCentre

Sajnos, mint a nemrégiben az Apple által bejelentett negyedéves adatok is megmutatták, az iPad vezető szerepe tovább csökken.

Foghatnánk ezt a csökkenő piacra, azonban tisztán látszik, hogy a tablet-piac folyamatos csökkenése ellenére egyes gyártók növekedni tudtak mások, többek között az iPad rovására.

Szinte egyértelműen kijelenthető, hogy a vásárlások fő mozgatórugója az ár, és már sokan megírták, hogy az iPad túl jó, és előremutató termék az olcsóbb termékeket gyártók ellenében, amely az árakban és a technikai avulás csekély mértékében is megmutatkozik.

Ez persze azt is jelenti, hogy az iPad tulajdonosok nem cserélik olyan sűrűséggel az almás táblagépeket, mint az “elvárható” lenne.

Természetesen a gyártók közül még mindig az iPad dominálja a piacot, azonban intő jel a majdnem 18 százalékos csökkenés.

Hogy ezt a két dolgot, mármint az eladási számok csökkenésének megállítását és a minőségi szint tartását miképpen tudja megoldani az Apple még a jövő zenéje, azonban az biztos, hogy komoly kihívással szembesült Tim Cook és csapata. A nemrégiben közzétett adatok szerint ráadásul teljesen egyértelmű, hogy az iPhone tartja el az Apple-t, így mindenképpen lépniük kell valamit a cupertinóiaknak.

Sokan egyébként azt várják, hogy az iOS 9 megjelenése új lendületet adhat az Apple termékének, hiszen az osztott képernyős multitasking, a Mac jellegű gyorsbillentyűk, vagy a trackpad-szerű kurzorvezérlés vonzóvá tehetik az új eszköz vásárlását.

ipad

Forrásappleinsider

Címkék:



Vissza a tetejére ↑