iPad ipad apple

Dátum: 2015-08-13 | írta: FluffyUnicorn

0

Az Apple terve: legyen hatékonyabb munkaeszköz az iPad!

iCentre

Az Apple mindig is zseniális ötleteket talált ki arra, hogy a saját termékeit a megfelelő réteghez eljuttassa, most az iPad van soron.

Most is egy hasonló lépésen dolgoznak, de egy egészen új szinten.

A Wall Street Journal szerint jelenleg az Apple 40 különböző technológia céggel dolgozik együtt, hogy az iPad-ot egy hatékonyabb munkaeszközzé változtassa.

Az új terv, amit Mobility Partner Program-nak neveznek (MPP) egy olyan próbálkozás ami újra megdobja az igényt az iPad-ekre, és feltornássza kicsit a mélyponton lévő eladási számokat.

“A kezdeményezés azt szorgalmazza, hogy az Apple nagyobb szeletet vegyen ki a munkahelyi technológia átlag éves 2 trillió dolláros tortájából, és egy kicsit újraformálja a munkahelyeket egy mobilbarát megközelítés felé – ahol már az Apple az uralkodó.”

Az Apple-el a programban közösen résztvevők között vannak olyan kisebb cégek mint a Xero, egy számviteli cég, a Revel Systems, ami a digitális pénztárgépek piacán dolgozik, és különböző szoftvergyárak, mint például a ServiceMax.

Az Apple ezeket a cégeket sokkal jobban integrálja a saját céges rendezvényeire, amik hírhedten zárkörűek – a Xero például részt vehetett a márciusi értékesítési konferencián.

A program részeként az Apple ellenőrzi a partnerek app-jait, és ötletekkel segíti a továbbfejlesztéseket.

Erősen szorgalmazzák a partnercégek közös erőfeszítéseit, és hangsúlyt fektetnek arra, hogy az app-ok kompatibilisek legyenek egymással, ezzel is segítve a felhasználókat.

A program mindkét irányból működik: az Apple így olyan üzleti cégeket is megtalál ami eddig nem volt lehetséges, vagy nem működött hatékonyan.

A program további részletei körül még mindig nagy a titkolózás.

A program többi partnercége egyelőre még nem nyilvános, sőt, a legtöbb partnercég sincs tisztában azzal, hogy kik vesznek részt a fejlesztésben, vagy hogy milyen pontos célt is szolgálnak.

Az Apple ráadásul szigorú titoktartásra is kötelezi a résztvevő cégeket, és igyekszik minél kevesebb információt megosztani a nagy nyilvánossággal.

A program nagy hasonlóságokat mutat ahhoz, amit az IBM-mel már sikeresen sikerült elkezdeni – ahogy az átlag felhasználók egyre inkább elvesztik az érdeklődést az iPad és a tabletek iránt – az Apple elmozdul a céges felhasználás felé, ahol egyelőre a piac ezen a téren még teljesen kihasználatlan.

forrásMacRumors

Címkék:



Vissza a tetejére ↑