Hírek Apple-Christmas

Dátum: 2015-12-29 | írta: Tocso

0

Idén is az Apple hozta a karácsony legnagyobb üzletét

iCentre

Az olyan időszak, mint a karácsony, kánaánnak számít a szórakoztató elektronikai eszközöket árusító cégeknek, mint az Apple. Az átlagos eladások sokszorosát is hozhatja ez az ünnep, s idén is az almás cég jött ki a legjobban az eladások terén.

Flurry Insights tette közé kutatását a karácsonyi időszakról, mely december 19-25-ig figyelte az alkalmazás letöltéseket, ebből készítve el elemzését.

A grafikon szerint az ünnep majdnem felét, 49,1%-át vitte az Apple, mely hűen tükrözi a piac jelenlegi állását. Ezután hatalmas lépés jön lefelé 19,8 százalékpontig, melyet a Samsung nyert el. Utánuk jönnek épphogy csak megjelenve a többi gyártók: a Nokia 2%-kal, az LG 1,7%-kal, végül pedig a Xiaomi 1,5%-kal.

christmascharts_three

A kutatás kijelzőméret szerint is elemzi a készülékeket, ezzel bizonyítva is a phabletek térnyerését. A tavalyi évhez képest kétszeresére nőtt a nagykijelzős telefonok eladása, mely javarészt az új iPhone-nak is köszönhető. Persze ebben az is közrejátszik, hogy az emberek már nem szeretnének egy telefont és egy tabletet is magukkal hordani, inkább ötvöznék a kettőt.

christmascharts_one

A másik érdekesség a tablet piac csökkenése. A phabletek számának növesedékével egyre jobban kiszorulnak a piacról, illetve az is közrejátszhat, hogy egy minőségibb tabletet nem cserélnek sűrűn a felhasználók, így kb. 3-5 év az elévülési idejük, ez pedig szépen eloszlik az eladási számok közt az év többi napján.

Az Apple jó úton halad továbbra is, mivel lépést tart a vásárlók igényeivel és elvárásaival, és remek marketingjével  állandóan azt sugallja, hogy nem egy vagy a sok közül, hanem egy vagy, aki fontos nekünk. Úgy néz ki, ez eddig bejött, nagyrészt talán ebben is rejlik a cég sikere.

ForrásCultofMac

Címkék:



Vissza a tetejére ↑