Hírek ipad pro

Dátum: 2016-02-02 | írta: Tocso

0

iPad Pro mögött kullogott a Surface az ünnepek alatt

iCentre

Az IDC piackutató legfrissebb felmérése szerint, az ünnepi szezonban az iPad Pro volt a sikeresebb, a Microsoft táblagépével szemben.

A Surface-szel a redmondi óriás a tablet-piacon egy új szegmenst hozott létre, amely még tablet kategória, de a professzionálisabb felhasználás felé húz.

Erre a piacba érkezett az Apple az iPad Próval, amelybe az új kutatás szerint nagyon is jól teljesít.

Az ünnepi szezonban, több mint, 2 millió iPad Pro fogyott, míg Surface-ból “csak” 1,6 millió.

A Surface esetében viszont érdemes megemlíteni, hogy a drágább Pro 4-ből adtak el többet, nem az olcsobb Surface 3-ból.

Az árrés tekintetében valószínűleg az iPad vezet toronymagasan, de ez már egy másik történet.

tablet-marketshare-780x549A világpiacot tekintve elmondható, hogy az eladások mindenhol csökkentek, egyedül a kisebb cégek tudták növelni az eladásokat, de itt szinte elhanyagolható mennyiségről beszélünk a többi eladásokhoz képest.

Ez két dolognak tudható be.

Egyrészt a tablet újravásárlási ciklus ezen a piacon 3-4 év, illetve a phabletek miatt inkább egy nagyobb kijelzős készüléket vesznek az emberek, ezzel elhagyva a tablet igényüket.

Kíváncsian várjuk, hogy az új iPad-ek milyen irányba viszi ezeket a statisztikákat, az azon biztos, hogy immáron 6 éve piacvezető az almás cég táblagépe.

Forrás: CultOfMac

Címkék:



Vissza a tetejére ↑