Hírek bus

Dátum: 2016-03-07 | írta: Tocso

0

Twitteren erősít az Apple

iCentre

A közösségi média már szinte mindenhova beférkőzött, gondoljuk csak bele, hány helyre lehet már Facebook vagy Twitter profillal bejelentkezni, regisztráció nélkül. Ezt a hullámot lovagolta meg most az Apple is.

Az Apple támogatói oldala igen kidolgozott, több nyelven is elérhető, köztük magyarul is. A fórumukra nap mint nap több száz kérdés érkezik, melyekre a dolgozók igyekeznek legjobb tudásuk szerint válaszolni.

A fórumos rendszer után, most a Twitteren nyitotta meg új támogatói profilját az Apple, melyre várják a problémás eseteket. Az új médiaközeg bevezetése bevált, mivel az első 24 órába több mint 125 ezer követőt szerzett magának a profil, melyre több mint 2750 tweet érkezett.

Ez óránként több mint 100 tweet.

A Twitteren 140 karakteres lehet maximum egy tweet , így igen lényegre törően kell fogalmazni. Talán ezért is, de sokszor érkeznek olyan kérdések, mint pl. “nem működik az internet”, mely igen kevés információ a probléma megoldásához. Ilyenkor kérik a Support dolgozók, hogy részletezze a hibát, írjon privát üzenetet, vagy fáradjon be egy Genius Barba, ahol készséggel segítenek majd.

Az, hogy mennyire lesz népszerű az új közösségi Support oldal hamarosan kiderül, de szerintem ezzel egy kis öngólt lőtt az Apple, mivel a Twitter talán nem teljesen alkalmas ilyen tevékenységekre.

Az biztos, hogy rengeteg troll is megérkezett a tweetelők közé, így nem lesz egyszerű feladat az érdemi munka.

Forrás: Macrumors

Címkék:



Vissza a tetejére ↑