Hírek apple-christmas

Dátum: 2016-12-28 | írta: Tocso

0

Az Apple nyerte a karácsonyi szezont

iCentre

Brand építésben az Apple nagyon jó, hisz ha nem rak le az asztalra sok újítást, még akkor is képes brutális bevételeket termelni és ezt a karácsonyi szezon is jól mutatja.

Szerintem nem egyedüli véleményem, hogy az Apple 2016-ban nem igazán erőltette meg magát, inkább csak hozta a kötelező dolgokat, legyen szó bármelyik termékéről is.

Ennek ellenére a Flurry felmérése szerint a december 19. és december 25. közötti időszakban az Apple eszközökből kétszer annyit aktiváltak, mint más márkából.

Ezen időszakban az aktivált eszközök közül 44% volt Apple termék, 21% Samsung, 3% Huawei – a maradékon pedig a többi gyártó osztozik.

deviceactivationsholidayflurry-800x601

Másik érdekes felmérés pedig arról szól, hogy milyen méretű eszközöket aktiváltak. Az infógrafikából jól látszik, hogyan is változtak a piaci igények az évek alatt.

Míg a 2013-as években a tabletek és a 4 hüvelyk körüli készülékek mentek nagyon, addig mára az évek alatt a tablet piac teljesen beszűkült, helyét pedig a phabletek vették át, amik a körülbelül 6 hüvelykes készülékek.

flurrydevicesizeactivation-800x599

Ennek egyszerű oka van, az emberek inkább a telefonjukat tartják maguknál és ezzel szeretnék kiélvezni a tabletek előnyeit is, így választva a jó alternatívát adó phableteket.

Forrás: MacRumors

Címkék:



Vissza a tetejére ↑