Tippek és Trükkök

Dátum: 2013-05-09 | írta: Zehy

6

Miért von le 550 Ft-ot az Apple, ha nem is vásároltam az iTunes-ban?

Sokszor kerestek meg minket ezzel a kérdéssel, gondoltam megírom a választ és legközelebb már csak ezt a cikket kell linkelnem. 🙂

“Abban szeretnék segítséget kérni, hogy nem tudom miért, de levon pénzt a számlámról az iTunes és nem vásárolok semmit. És amikor vissza ellenőrzöm a vásárlásaim, ott sem szerepel semmi. Esetleg ötlet? És nem tudok semmi in app vásárlásról sem.”

A kérdésre röviden válaszolva: nem kell megijedni, a dolog teljesen normálisan, ráadásul nem is tűnik el a pénzed, egy idő után visszakapod azt.

A dolog nyitja egy egyszerű banki rutin, az Apple ugyanis néha leellenőrzi az adott bankkártya terhelhetőségét és valódiságát – ez megtörténhet tehát új bankkártyánál, illetve réginél is, ha annak adataiban valamilyen változást eszközöltünk – de más eset is fennállhat.

A pénzt (ez maximum 2 euró lehet, tehát 5-600 Ft körüli összeg) nem emelik le a kártyáról, csak zárolják azt pár napig, majd akár vásároltunk, akár nem az iTunes-ban, visszakerül fillérre pontosan a számlánkra és csak a vásárlás tényleges értéke kerül levonásra.

A dolog egyébként ugyanígy működik, ha 0,89 euróért veszünk valamit, akkor is előfordulhat a fenti eset.

UPDATE: Az utóbbi időben nagyobb összegek is előfordulhatnak, de a fentieken ez nem változtat.

Probléma esetén bátran forduljatok az Apple Supporthoz! >>>

Apple kapcsolatfelvételi lehetőségek – Support

Rengetegszer fordul elő, hogy olyan problémába ütközünk, amit nem lehet a hagyományos módszerekkel “otthon”, magunktól megoldani. Ilyenkor, ha nincs más hátra, az Apple segítségét kell kérnünk. Szerencsére ezt nagyon könnyen megtehetjük, hiszen magyar nyelven is elérhető a support, ahol készségesen segítenek megoldani a felmerülő problémákat.

Címkék:



Vissza a tetejére ↑
  • Hivatalos szervizpartnerünk

  • Just Mobile ShutterGrip

  • MiK Facebook Közösség

  • Tippek és trükkök

  • AppleHírek

  • TechNap