Tippek és Trükkök

Dátum: 2014-11-15 | írta: Howard

3

Hogyan kérjünk visszatérítést az Apple-től?

Olykor előfordulhat, hogy nem vagyunk megelégedve egy az iTunes Store-ban vásárolt appal. Indokolt esetben visszakaphatjuk a pénzünket.

A hibajelentés (látszólag) nagyon körülményes, jól eldugta a lehetőséget az Apple, de szerencsére ha egyszer megtaláltuk, onnan egyszerű dolgunk van, ugyanis az egész labirintus valójában egyetlen értelemszerű weboldalhoz vezet: ReportAProblem Természetesen angoltudás szükséges hozzá.

Korábban korlátozottak voltak a lehetőségeink, és meg kellett indokolnunk a visszatérítési kérelmet, ám az EU jogszabályainak megfelelően ma már bármilyen online vásárlást visszamondhatunk 14 napon belül. A fenti linkre kattintva bejelentkezhetünk az Apple ID-nkkal, és azonnal megjelennek előttünk a vásárlásaink, mindegyik mellett egy Jelentés/Report a problem feliratú gombbal. Erre kattintva az alábbi (vagy ahhoz hasonló) felület ugrik elő:

apple-hibabejelentes

Bár az Apple ügyfélszolgálatán magyarok is dolgoznak, nyilván jobban járunk, ha angolul írjuk le a problémánkat röviden, lényegretörően:

  • nem azt kaptuk, amire a leírás alapján számítottunk, vagy egyszerűen csak nem tetszik,
  • véletlenül töltöttük le,
  • nem működik az app,
  • esetleg sehogysem akar települni,

és egy néhány napos folyamatot követően vissza is érkezik a pénz a számlánkra.

Címkék:



Vissza a tetejére ↑
  • Hivatalos szervizpartnerünk

  • Just Mobile ShutterGrip

  • MiK Facebook Közösség

  • Tippek és trükkök

  • AppleHírek

  • TechNap