Hírek

Dátum: 2017-06-19 | írta: @dmin

0

Az Amazon vezeti a WiFi-s intelligens hangszórók piacát

Strategy Analytics kiadta legújabb Wi-Fi-s hangszóró előrejelzését a 2014-2022 időszakról, amelyet a jelenlegi adatok alapján az Amazon vezet.

Ezzel letaszította az eddigi piacvezetőt, a Sonost az első helyről. A teljes piacra közel 14 millió Wi-Fi alapú vezeték nélküli hangszórót szállítottak. Az Amazon 77% százalékkal növelte volument, ami mintegy 5 millió hangszórót jelent. Ez azt is jelenti, hogy az eddig piacvezető Sonos a maga szerény négymilliós darabszámával a második helyre szorult.

“A Sonos régóta egyet jelent a csatlakoztatott otthoni audió eszközökkel és 2014-ben még a kicsi, de növekvő Wi-Fi hangszóró piac 50% -át birtokolták”, mondta David Watkins, az Intelligent Home Group Strategy Analyticstől.

amazon

„Bár Sonos veszíteni fog részesedéséből az új szereplők belépésével, azonban a high-end piac érintetlenül marad számára. Az Apple HomePod hangszórói jelentenek közvetlen kihívást a Sonosnak, hiszen a HomePod magas áron tör be a piacra és az Apple a hangsúlyt a hangminőség és a zene-streaming lehetőségek helyett a Sirivel történő vezérelhetőségre irányítja.”

Strategy Analytics arra számít, hogy a hangvezérelt intelligens otthoni hangszórók vagy okos-hangszórók, mint az Amazon és a Google Echo Home, egyre nagyobb részt követelnek a Wi-Fi alapú vezeték nélküli hangszóró piacon. Az intelligens otthoni hangszórók  2022-ig akár közel a 90 százalékát adhatják az összes Wi-Fi-s hangszórónak. Ez az arány 2016-ban 42 százalék volt.

Apple HomePod várhatóan decemberben kerül piacra, 349 dolláros áron. A készülék alig hét inch magas, és úgy néz ki, mint egy bútordarab. Elérhető lesz szürke és fehér színben, és egyben a hubként is szolgál a HomeKit eszközök távoli hozzáféréséhez.

Forrás: appleworld

Címkék:



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Vissza a tetejére ↑
  • MiK Facebook Közösség

  • Tippek és trükkök

  • AppleHírek

  • TechNap