Hírek

Dátum: 2017-09-09 | írta: Zehy

0

Nem sikerült kapcsolódni az App Store-hoz – Újra

Immáron harmadik napja tartja magát a probléma, de még mindig rengeteg kérdést kapunk ezzel kapcsolatban.

Az App Store-ba lépve a fenti képernyő fogad tehát csütörtök óta mindenkit, az Apple pedig eddig egy árva szót nem szólt az ügyről.

A dolog úgy néz ki, hogy félig-meddig javítható, de van két kisebb mellékhatása is a műveletnek.

Az egyik talán nem annyira érdekes (valamiért mégis emiatt pánikolnak több 100-an), hiszen egyszerűen csak a pár szavas felület vált át angolra,

a megoldásként szolgáló App Store-ból való kilépés-belépés után. (Beállítások -> iTunes és App Store)

A másik dolog már idegesítőbb lehet valóban többeknek, hiszen a kilépéssel az Apple Musicos zenék is eltűnnek.

Ennek oka, hogy az iTunesból is kijelentkezünk, ez pedig össze van kötve az Apple Musickal. A megoldás itt az lehet, hogy újra letöltjük a zenéket (doh), de állítólag az is működik, ha a Beállítások -> Zene menüben visszakapcsoljuk az iCloud-zenekönyvtárat.

Az Apple a support elmondása alapján dolgozik a problémán, de ennél többet egyelőre nem lehet kiszedni belőlük.

Legyetek tehát türelmesek, előbb-utóbb biztos, hogy vissza lehet majd váltani magyar nyelvre és a többi problémát is orvosolni fogják!

Címkék:



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Vissza a tetejére ↑
  • SanDisk iXpand

  • MiK Facebook Közösség

  • Tippek és trükkök

  • AppleHírek

  • TechNap