Hírek

Dátum: 2018-02-06 | írta: Zehy

0

TELEKOM Rendszerfejlesztés és korlátlan mobilnet napok

“Február 16. 22:00-tól február 19. nap végéig ügyfélszolgálati rendszereinket bővítjük és fejlesztjük, emiatt a telefonos és online önkiszolgáló felületek, továbbá a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, valamint az üzletekben is csak korlátozottan tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket.”

“Arról, hogy pontosan mely funkciók kiesésére lehet számítani, lentebb, valamint a vonatkozó weboldalunkon találhatóak részletek.”

A fenti két mondattal indul a Telekom bejelentése, mely több fronton is érinti a felhasználókat. Íme a részletek:

“Több olyan tranzakciós folyamat is érintett lesz, amelyek például előfizetéses csomagok módosítására vagy adatbővítő opciók vásárlására irányulnak. Épp ezért úgy döntöttünk, a szóban forgó időszakban korlátlan mobilnet napokat tartunk, melyek során belföldön minden mobilinternettel rendelkező havi díjas ügyfelünk korlátlan mennyiségű adatforgalmat kap!

Bízunk benne, hogy a korlátlanság élménye bőven ellensúlyozza majd az ügyfélszolgálati rendszerfejlesztés által okozott átmeneti kellemetlenségeket.

Az alábbi folyamatok nem fognak működni a leállás ideje alatt.

LAKOSSÁGI ÉS ÜZLETI MOBIL HAVIDÍJAS ÜGYFELEK:
  • Értékesítés
  • Díjcsomagváltás
  • Számhordozás
  • Szerződésre, szolgáltatásra, folyószámlára vonatkozó módosítások
  • Szolgáltatás aktiválások, szüneteltetések, megszüntetések
  • Adatellenőrzés, azonosítás
  • Számlabefizetés, számlával kapcsolatos ügyintézés,
  • Számcsere
  • SIM csere
LAKOSSÁGI ÉS ÜZLETI OTTHONI ÜGYFELEK:
  • Számlabefizetés (ez csak csekken, átutalással, vagy a Díjnet felületen lehetséges)
  • Otthoni eszköz értékesítése (laptop, TV, stb)
  • LAKOSSÁGI DOMINO ÜGYFELEK:
  • Domino SIM értékesítés
  • Domino aktiválás
  • Domino feltöltés (személyes csatornán)
  • Domino tranzakciós díj (kártyacsere) kiszámlázása
AZ ALÁBBI ONLINE ÖNKISZOLGÁLÓ RENDSZEREK NEM LESZNEK ELÉRHETŐEK A LEÁLLÁS ALATT:
  • Telekom alkalmazás
  • Telekom fiók
  • Számlabefizetés online felületen
  • Értékesítési folyamatok (új előfizetés, készülék, tartozék, Domino SIM/csomag)
  • Domino feltöltés online felületen
  • 1414 IVR önkiszolgáló
  • 1777 Domino IVR működése:
    Áttérés havidíjas előfizetésre; Előfizetői kártya aktiválása
    Családbarát kedvezményből kilépés
  • SMS önkiszolgáló havidíjas és Mix előfizetők esetében
  • SMS hívásforgalmi tájékoztató (HFT) a havidíjas előfizetők forgalmi adatait nem frissíti
  • USSD önkiszolgáló havidíjas és Mix előfizetők esetében
  • My-T-Systems üzleti önkiszolgáló felület

Nagyon köszönjük ügyfeleinknek a türelmet és előre is jó mobilnetezést kívánunk a korlátlan mobilnet napokon!

Forrás: Telekom

Címkék:



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Vissza a tetejére ↑
  • Hivatalos szervizpartnerünk

  • Speck Presidio Sport

  • MiK Facebook Közösség

  • Tippek és trükkök

  • AppleHírek

  • TechNap